top of page
קצת על אורן קוזלובסקי
  • Grey Facebook Icon
  • Grey Twitter Icon
  • Grey YouTube Icon
  • Grey Instagram Icon

אוניברסיטת בן גוריון חושפת רכב מירוץ חשמלי


סקיצת רכב במירוץ החשמלי של אוניברסיטת בן גוריון

קבוצת הסטודנטים BGRacing של אוניברסיטת בן גוריון, תחשוף היום את מכונית המירוץ החדשה. החידוש, אבולוציה של סדרת מכוניות שהתחילו להתחרות בשנת 2011 בתחרות הפורמולה סטודנט מטעם האוניברסיטה- מכונית עם מנוע חשמלי. החשיפה החגיגית תערך במעמד נשיאת אוניברסיטת בן-גוריון בנגב, פרופ' רבקה כרמי.


רכב המירוץ החשמלי של קבוצת הסטודנטים, ייצג את האוניברסיטה בתחרויות פורמולה SEA בהונגריה ובספרד. המירוץ הראשון ייערך בעוד שבועיים. הרעיון שעומד מאחורי הפרויקט הוא ניצול הידע ההנדסי שנרכש במהלך הלימודים, כדי לבנות את מכוניות המירוץ המתקדמת ביותר אותה מסוגלים הסטודנטים להציג.


בשנה שעברה בנתה הקבוצה מכונית המבוססת על מנוע בעירה פנימית (בנזין) וסיימה את תחרות הפורמולה באיטליה במקום ה-8 מתוך 48 קבוצות! בכך עשתה הקבוצה היסטוריה, שכן זו הייתה הפעם ראשונה שקבוצה ישראלית נכנסת לעשיריה הראשונה במרוץ מכוניות חשוב זה.


פיתוח מכונית המירוץ החשמלית נעשה במסגרת פרויקט אירופי יוקרתי– Formula Student SAE. חברת אפלייד מטיריאלס נרתמה לפרויקט ונתנה חסות לפרויקט. במסגרת חסות זו ושיתוף הפעולה עם אוניברסיטת בן-גוריון, קבוצה של 53 סטודנטים קיבלו סיוע מעובדי החברה בתכנון ובנייה של מכונית הפורמולה החשמלית הישראלית הראשונה אשר תשתתף בתחרות.

פוסטים קשורים

הצג הכול
bottom of page