top of page
קצת על אורן קוזלובסקי
  • Grey Facebook Icon
  • Grey Twitter Icon
  • Grey YouTube Icon
  • Grey Instagram Icon

קאדילק מתחדשת ומשיקה בישראל את ה- CT6


קאדילק CT6

העולם משתנה וקאדילק לא נשארת מאחור. הסמל האמריקאי ליוקרה ופאר, צועד עם הזמן ומכוון אל לקוחות מותגי היוקרה מאירופה. עיצוב יוקרתי ומנועים חדשים, הם חלק מתפישת עולם חדשה הקוראת לרוכשים צעירים ואופנתיים, להיכנס לעולם החדש של קאדילק. ברוח זו, השיקה חברת UMI את ה- CT6 באוצם התצוגה השוכן בלב אזור ההיי-טק של הרצליה.


הסדאן המפואר והגדול, שאמור להתחרות במרצדס, BMW, לקסוס ואודי, מציג מכונית אמריקאית מזן אחר. בלי מנוע V8 ועיצוב מנצנץ וגדול מהחיים, אבל עם טכנולוגיה מתקדמת ואבזור מפנק כסטנדרט. לספינת הדגל יש תפקיד חשוב, אבל גם ב- UMI יודעים שעיקר המכירות יגיעו מדגם ה- XT5 שכבר היום מוסיף לנפח המכירות.


מחשבה מרובה השקיעה חברת קאדילק ביצירת כלי רכב יוקרתי מודרני, הפונה לקהל שחי את תרבות הפנאי החדשה ויש ביכולתו להשקיע סכומים גבוהים יותר באיכות החיים שלו. מצד שני, ניסו גם לשמר חלק מה- DNA הנועז שהניע את אמריקה הקלאסית. ה- CT6 היא כבר לא תוצר של דטרויט, היא מעוצבת וממוצבת בשפת הסוהו של ניו יורק.


המכונית הגדולה, 5.18 מ' אורך, נשענת על שלדה חדשה מחומרים קלים ועושה שימוש בטכנולוגיות חדשות. בהיצע המנועים בחו"ל, ניתן למצוא גם מנוע 4 צילינדרים קטן וצנוע, לא משהו שהיו חושבים עליו בגלגולו הקודם של המותג. תא הנוסעים מתכתב עם הטרנדים האחרונים ומספק שפע של מידע מצגי ענק מפורטים וכל הטוב הזה מתחבר כמובן גם לטלפונים החכמים של הקונים.


בישראל, בחרו אנשי חטיבת היוקרה של UMI להציג לקונים רק רמת גימור אחת. מערכת שמע עם 10 רמקולים, חימום ואוורור מושבים תצוגת 360 מעלות של הרכב, חניה באמצעות חיישנים ובלימה אוטונומית כלולים במחיר. מה שחסר, זו בקרת שיוט אדפטיבית, אותה מציעים כיום מרבית המתחרים.


בשלב זה הושקה המכונית עם מנוע אחד. מנוע אטמוספרי, בנפח 3.6 ליטרים ו335 כ"ס. בעתיד כנראה נראה גם את מנוע ה- 400 כ"ס עם שני המגדשים ואת גרסת ההיבריד פלאגאין העונה לאופנת החיסכון העולמית. מחיר ה- CT6 בגרסתה הנוכחית, כ- 550,000 שקלים חדשים. מחיר אטרקטיבי, במונחים ישראליים.

פוסטים קשורים

הצג הכול
bottom of page