מאת אורן קוזלובסקי שני, 09 אוגוסט 2010 16:14
כתבה המבוססת על מחקרים חדשים שכללו 28,000 אלף משתתפים במשך שנתיים לפחות, התפרסמה לאחרונה בכתב העת המדעי האמריקאי לפסיכיאטריה גריאטרית ומלמדת כי צריכה מתונה של אלכוהול מפחיתה את הסיכון ללקות בשיטיון ב 45% בממוצע עבור גברים, וב 27% בממוצע עבור נשים. המחקרים חשפו כי לבירה לבנה תכונות בריאותיות ומרכיבים תזונתיים אשר תורמים למניעת מחלות שונות כשנצרכת בצריכה מתונה וקבועה.
ברחבי העולם הופכת הבירה הלבנה לטרנד בריאותי של ממש בקרב ספורטאים, ציבור שוחרי הבריאות והציבור הרחב ונראה כי הסגולות הבריאותיות שלה הופכות אותה לא רק משקה אלכוהולי התורם לשיפור מצב הרוח, אלא גם למשקה בעל תועלות בריאותיות שיכול להשתלב בתפריט היומי שלנו.
עכשיו כששתיית בירה מתונה הוכחה כמסייעת ושומרת על המוח בגיל מבוגר, לנו נשאר רק לשתות ולהנות כדי להגן על המוח ולשמר את חדות המחשבה. אז שתו ותהנו, לא רק כי זה טעים, גם ובעיקר כי הרופאים והחוקרים ממליצים. אין ברירה, צריך להתכונן כבר היום לפני שיהיה מאוחר מידי.
מספר עובדות בריאותיות על שתיית בירה לבנה: